Nová ochrana přes PIN karty je požadována Skylinkem, proto jsme ji museli aplikovat do přijímačů které Skylink certifikuje. (MC250, MC2600)

Popis a obsluhu ochrany naleznete v návodu  Nahrávání a přehrávání – PIN karty – Rodičovská ochrana.
Jak postupovat pokud je PIN kód zablokován ?
Je potřeba provést RESET PINu, existují následující možnosti :

Pro karty Skylink :

A) RESET si provede sám uživatel z webu Skylinku
1) vstupte na www.skylink.cz a vyberte Zákaznická zóna
2) přihlaste se vaším uživatelským jménem a heslem
3) stisknete tlačítko RESET PINu karty IRDETO (dole na stránce)
Při požadavku na RESET musí byt karta zasunuta v přijímači nastaveném na předvolbu CT2, CT1 (ne CTHD).

B) Požadavkem přes kontaktní formulář
1) vstupte na www.skylink.cz a vyberte Kontakty
2) stisknete tlačítko Kontaktní formulář, vyplňte jej a odešlete
Skylink vás bude kontaktovat a podá vám další instrukce jak postupovat.

C) Požadavkem pres Zákaznický servis Satelitní televize Skylink
Tel.: 595 694 310 Provozní doba telefonického centra v pracovní dny: 7:00 - 19:00 hod


Uvedeny postup je vyzkoušen a je funkční. Bylo však zjištěno, ze určitá skupina karet Skylink na požadavek RESETu z webu Skylink nereaguje. Pravděpodobně je to pouze jedna série karet, kde to Skylink nějakým způsobem neohlídal. Pokud se toto stane je potřeba kontaktovat zákaznické centrum Skylink a tam vysvětlit, že máte právě takovou kartu na níž se reset nedaří.

Zdůrazňuji, že se rozhodne nejedná o chybu přijímače ! Toto bylo jednoznačně vyloučeno pracovníky Skylinku. Jedná se jen a jedině o problém karty k níž se musí přistoupit individuálně. PIN kód všech karet byl 0000 – pokud ovšem na kartě byl zaveden již od počátku (což právě v té chybné sérii karet nebyl). Pokud byste měl i nadále s komunikaci se Skylinkem nějaký problém, klidně jim přepošlete tento text, aby si pracovnici Skylinku uvědomili o co se jedná.

Pro karty CSLINK :
Jediná možnost u CSLinku je přes zákaznické centrum CSLinku na telefonu 848 200 200.

13.11.2012